Cessna 172 cockpit otthon

Építsünk szimulátort

Építsünk szimulátort

3D Puzzle: Így született az első kormányom

2019. január 06. - gabrie77

Gyerekként rajongtam a kirakós játékokért. Ha tehettem volna, akkor már az oviban is LEGO lett volna a jelem, de mivel anyu nem tudta ráhímezni a tornazsákomra, maradtam kocka. Néha az asszony most is annak tart! …oops! Ez egy másik történet, egy másik blogon. A lényeg, hogy szeretek apró elemi alkatrészekből, valami összetett dolgot alkotni, és ez most, hogy életem B oldala játszódik, sem változott!

05.jpg

Elkezdtem összeszerelni a kormányt, és élveztem minden másodpercét! Most azzal nem untatlak titeket, hogy a 3D nyomtató megszülte az elemi szarvkormány részeket, inkább pár képben megosztom veletek a folyamatot.
Összeillenek a darabok, kezdődhet a ragacsozás.

01.jpg

Szerintem a ragasztó is összefogná a darabokat, de legyünk tartósak, és csapoljuk meg az építőelemeket.

02.jpg

A szükséges nyomógombokat és vezetékelésüket még a festés elött beszereltem.

03.jpg

A sima felületről a korábbi posztomban bemutatott Mester tapasz gondoskodott.

04.jpg

Csiszolás után hagyományos és folyékony maszkolóval kitakartam a nem festendő felületeket.

06.jpg

A matt fekete festék felvitele után, homogén és jó kopássálósággal bíró felületet kaptam.

07_1.jpg

Örömmel töltött el, amikor elkészültem a festéssel, mert egy használható alkatrész született, és egy tyúklépéssel közelebb kerültünk a kész szimulátorhoz. Azonban mielőtt a másik kormányt is elkészíteném, valamit még kezdenem kell ezzel is, hogy ne csak egy átlagos alkatrész legyen. Vannak ötleteim, amiket a következő posztomban megosztok veletek! Ha nektek is vannak javaslataitok, akkor kommenteljetek bátran. Köszi a figyelmet.

A bejegyzés trackback címe:

https://repszim.blog.hu/api/trackback/id/tr7914542438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása