Cessna 172 cockpit otthon

Építsünk szimulátort

Építsünk szimulátort

Arduino Micro és Arduino Micro közötti különbség

2019. március 03. - C172Peti

Készítettem korábban nyákot az arduino microhoz (itt), hogy egy 20eres szalagkábellel egyszerűen tudjak csatlakozni.hozzá. A műszerek állítására be is fogtam egyet, most a kapcsolókhoz volt szükségem még egyre. Beforrasztottam a az arduino lábait, amivel teljes mértékben elégedett is voltam.

micro_kicsi.jpg

Aztán jött a meglepetés, amikor forrasztottam volna a nyákra. Az bizony nem passzolt.

micro_vs_nyak_kicsi.jpg

Először a fejemhez kaptam, lehet egy nano-t vettem elő véletlenül, de nem. Erre bizony rá van írva, hogy Pro Micro.

micro_vs_micro.jpg

Végül megtaláltam hol hibáztam. Rendeléskor nem nagyon figyeltem oda, milyen USB csatolóval van ellátva. Úgy tűnik a board mérete függ attól, hogy micro, vagy mini USB-vel érkezik-e.

A fento képen a kisebbiken micro usb, míg a nagyobbikon mini usb csatlakozó van.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://repszim.blog.hu/api/trackback/id/tr3314665709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása