Cessna 172 cockpit otthon

Építsünk szimulátort

Építsünk szimulátort

Műszerfal - a kapcsolók helyének előkészítése

2019. február 16. - C172Peti

Ez most egy olyan művelet, amihez úgy gondoltam nem kellene asztalos műhelybe menni. A cél annyi volt, hogy meg legyen a műszerfal alján található kapcsolóknak a helye. A gyújtáskapcsolót egyelőre kihagytam, még gondolkozom azon, hogy áttervezzem-e egy picit, hogy egyszerűbb legyen a 18mm-es bútorlapba beilleszteni.

elolnezet_kicsi.jpg

A végeredmény picit csúnya lett, de Gábortól megtanultam, hogy a mestertapasszal ezt majd szépen korrigálni lehet festés előtt.

Először 6mm -es lyukakat fúrtam, ez lesz a világítás kapcsolósor.

kapcsolosor_6os_furat_kicsi.jpg

Utána egy picit mélyítettem rajta, hogy a maró könnyebben ráharapjon.

kapcsolosor_melyitese_marashoz_kicsi.jpg

Majd jött az első marás. Fokozatosan egyre nagyobb átmérőjű marót használva ezután.

elso_maras_kicsi.jpg

A végső marásnál már összeértek a körök, így azt könnyedén kiegyenesítettem. Majd kivágtam a főkapcsoló és az avionics kapcsoló helyét.

vegso_maras_kicsi.jpg

Nagyjából másfél órát vett ez az egész igénybe. Kapcsolókat belepróbáltam, minden passzol. Jöhet az elektronika.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://repszim.blog.hu/api/trackback/id/tr7814619148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása